21 Temmuz 2013 Pazar

Pazar gününü takvimden silebilirmiyizz please:(

Çocukluğumdan beri pazar günlerini hiç sevmem.Hatta büyüyünce iyice sevmemeye başladım.
Annem çalıştığı için pazar günleri bizim evde tantanalı başlar dinginlikle devam eder.
Önce ailece kahvaltı diye sabahım 9unda kalkarız .Bu benm için tam bir işkencedir çünkü ben kahvaltı yapamam cidden yapamam ama saat 1 e kadar hiç bişey yiyemem .MAsada boş beleş çay içerim midem de bana küfreder.Sonraa hop temizlik zaten şu temizlikten nefret ettiğim kadar hiç bişeyden bu kadar nefret etmem heralde.Allaaamm nolur kocam pislik sevsin yadaa çıoookk zengin olsun ben temizlik yapmimm pleaseeeee:(
temizlikten sonra bomboşlukkk.Ya babanneme gidilir ya evde ineklenir.Babanneme gitmeyi severim ama tüm aile ordayken ve ben büyük kız torun da siz iseniz mutffaktan çıkamıyosunuz kii.
YApılacak bir yığın işim var mesela oje silip yeniden sürmek,dolabımı düzeltmek,kitap okumak gibi vee atmye gidip kartımı kontrol etmeliyim (allaaamm nolur borcum olmasın valla yok dedim şimdi borç çıkarsa babam başlar yalanımdan,savurganlığımdan yok ben parasında değilim ama sen ne tutumsuzsundan alllamm ne olur ya vallaaa olmasınn)Bari sevdiceğe söyliymde gelsin götürsün beni hem onu görürüm hemde işi ne yanımda durup stresime ortak olsun .Alllam yaa annemler babanneme gitti hala telefonla taciz ediliyorum.Çamaşırları sermeyi unutma diye ya kısada hisse pazar gününü takvimden kaldıralım lütfen imza filan başlatalım hem pazar günleri bende pazartesi sendromu doğuruyo bide cumartesi geceleri uyuyamıyorum yarın pazar diye.Ki bence benim psikolojim bozuldu uğraşacak adam arıyorum bulamıyorum günlere taktim kafayı .
Ha bir de bbugün annemle temizlik yaparken telefonum çaldı ve annemin tepkisi
_Allah o telefonu bulup siz gençlerin eline düşüren adamı karşıma çıkarsında iki çift laf edicem amin dedi ya şok oldum.adamı mezarında rahat bırakmıyo kadın:D oy dağlar oyy:D

8 yorum:

  1. Okullar açıkken bende pazardan nefret ederdim şuan hepsinden ediyorum hepsi birbirinin aynı çünkü:)

    YanıtlaSil
  2. Kabus gibi sanki :) o zaman ben dualarına bir yeni seçenek daha ekleyeyim; belki temizlik yapmayı seven bir kocan olur? mutlu mesut yaşarsınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah şimdiki adayla bu dua nakavt oldu ama genede belkim değişir amin:D

      Sil
  3. sana bir mail atıcam şimdi :D

    ve bir şey söylücem, pazarları evde geçirmediğinde değerini anlayacaksın.

    misal yazın ben yazlığa gitmiyorum, annemler giidyor evde alışılagelmiş düzen bozuluyor haliyle çokcanımsıkılıyor!

    demem o ki, takvimden gün çıkacaksa muhasebe derslerinin olduğu gün çıksın :)

    annene de rica ediyorum; muhasebeyi bulan herif için de el atsın :D

    ÖPCÜKLER <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D ona zaten el atıyor merak etme mailde açıklıycam nedenini:D

      Sil
  4. Ben de salı günlerini sevmem.Üzüntülü olayları hep salı günleri yaşamışımdır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :( o zamn tüm günlere tek isim verelim hep birlikte aynı günden nefret ederiz deyip saçmalamasyonun dibini boyluyorum :)

      Sil