26 Aralık 2013 Perşembe

Güle Güle 2013 ve Gel Hoş Gel 2014:)

2014'ün yaklaştığı şu günlerde blog aleminde bir sürü ne getirdi ne götürdü yazıları yazıldı durdu.Benimde aklımda olan bir plandı ve tabiki buralardayım.
2013
*2 kez ayrılıp barışma duygusunu yaşattı bana yaşatmasa daha makbule geçerdi.
*Sevgilim beni abisinin düğününe çağırmayarak kalbimi iki buçuk yıldır hiç kırmadığı kadar kırdı.
*En derinime kazılı duran o şahıs bu yıl iki kez tekrar bana dönmeye çalıştı.iki kez hayır demenin duygusunu yaşadım acı mı tatlımı bana kalsın o..
*5 yıldır hiç değiştirmeden kullandığım hattımı değiştirdim.(benim için zordan da öteydi)
*Öyle çok büyük olmasada insanlardan kazık yedim insan seçmeyi öğrendim.
*İlk kez bir yılda bu kadar çok sehir gezdim.
*En büyük hayallerimden biri olan Teoman konserine gittim.(sevgilim saolsun)
*Bir çocuğa ders verip hem ilk kez öğretmenlik yapıp hemde ilk kez para kazandım.(şuan dershaneye yazıldı bıraktık dersi:()
*Blog açtım çok güzel çok değerli olmazsa olmazım olan insanlarla tanıştım.
*Allaha şükür ne bana ne aileme ne çevreme o kadar ağır bir hastalık yaşatmadı.(en önemlisi bu)
*Ciddi anlamda değmeyecek  insanları takmamayı,umursamamayı öğrendim.
*Diksiyon,işaret dili,bilgisayar kurslarına gittim iki tanesinin sertifikaları ellerimde.
*Çocuk esirgeme kurumunu düzenli ziyarete gidip bir çocuğun ders eğitimini üstlendim öğretmenlik yaptım.
*Bu yıl aile kavramını en çok önemsediğim yıldı.Ayrı bir aşkla bağlandım aileme.
*Bu yıl hiç bir dostumu kaybetmedim hala yanımdalar.

2014
*Mümkünse canım bu yıl ayrılık filan getirme
*Sağlık getir bol bol,huzur getir,mutluluk getir,para getir.
*Bu yılda dostlarımla dahada pekişmiş bir dostluğa devam ettir.
*Sevgilim artk beni ailesiyle tanıştırsın (aslında tanışıyorum da tanışmıyorumda karışık biraz)en azından annesiyle.
*Eski sayfalar bu sene hiç açılmasın
*Bir sürü şehir gezip yeni yerler,yeni insanlar tanıyayım.
*Geçen sene ki gibi bir öğrencim olsun çalışayım ve çok seveyim.
*Yaşar konserine gideyim bu senede.
*Blogum daha da gelişsin bi dolu yepyeni arkadaşlar kazanayım.
*Bu senede bir sürü kursa gidip sertifika alayım.
*Okumayı hep isteyip ertelediğim kitaplarımı okuyayım.
*Daha çok sinemaya,tiyatroya gideyim.
*Sevgilim bu yıl daha olgun olsun,daha çok yanımda olsun ve bu yıl ve hiç bir yıllarda artık ayrılık olmasın.
**Annem babam kardeşlerim hep yanımda hep hayatımda olsunlar(onları deli gibi özledim burnumda tütüyolar)


 Bu kadarcık geldi aklıma ımmm hepimizee 2014 sağlık,mutluluk,başarı,aşk,huzur,para ve bir dolu güpgüzel şey getirsin.Kimse ayrılmasın aramızdan dahada eklensin.Hepinizi çok seviyorumm iyiki iyiki açmışım sizi tanımışımm 2014 en en en güzel yılımız olsun:)

22 yorum:

  1. yaa teoman konserine ben de çook gitmek istiyorum:)
    çok fena da bir yıl olmamış 2013 senin için, bir çok katkısı olmuş.
    umarım 2014 yılı daha da güzel olur..
    ben de iyi ki tanıdım seni, nice paylaşımlara:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2014 sana teoman konseriyle gelsin bebeğimm:) aynen fena bir yıl değildiii :) bende iyikkiii tanımışım senii:)

      Sil
  2. Acısıyla tatlısıyla güzel bir yıl geçirmişsin bence. Umarım istediklerin gerçekleşir bu yeni yılda :)

    YanıtlaSil
  3. Çok çok güzel bir 2014 olsun canım , bütün dileklerin gerçekleşir inşallah :)

    YanıtlaSil
  4. Senin adına sevindim canım,

    YanıtlaSil
  5. dilediğin hersey gerçek olsun inşallah :) sevgiler...
    http://burcininhayaladasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. umutlarımızın gerçek olması dileğiyle:)

    YanıtlaSil
  7. hımmm üzücü şeyler olmuş ilk maddelerde yaaa ama diğerleri hoş.

    çek'de ders vermek. ya bunu çok sevdim. böle yapılabiliyo ha.

    ay tabii ya aile gibi yok valla hele anne di mi.

    :)

    ay tamam mutlu ol yaaa çok güzel istemişsin ki.

    eski sayfalar.
    :)
    ayrılık olmasın.
    :)
    bissürü sertifikan olsun tımım.

    en önemlisi sevgilin seni çok sevsin kendisi de üzmesin başkalarının seni üzmesine de izin varmesin amin.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ama sen çok şekersin ki çikolata kaplı kestane şekeri kadar şekersin :)

      Sil
  8. Okuduğum en iyi 2013 yazısıydı, en az hasarla, hatta baya dolu dolu atlatmışsın 2013'ü. Çok şanslısın! Kıskandım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah:) ay darısı başınaa ozamn 2014de sana çok uğurlu gelsin:)

      Sil
  9. İsteklerinin gerçek olacağı bir yıl olsun
    yeni yıl yeni yıl yeni yıll bizlere kutlu olsuunn :d

    YanıtlaSil
  10. Anlaşılan 2013 seni büyütmüş :( 2014'den beklediğin tüm güzel dileklerin gerçek olsun :)
    Mutlu yıllar
    :)

    YanıtlaSil
  11. tüüm dileklerin gerçekleşsin :) ayrıca diksiyon ve bilgisayar kursu ve sert,f,kaları bende de var :)

    YanıtlaSil